PROBLÉMY, STATE
EMMEROVÁ. I.: Vzdelávacie potreby učiteľov s osobitným zreteľom na rizikové a problémové správanie žiakov a tvorbu bezpečného školského prostredia
KURINOVÁ, L.-SELICKÁ, D.: Komunitná práca s mládežou
Z VÝSKUMU
HORSKÁ, P.-SEJČOVÁ, Ľ.: Riziko vzniku závislostí od počítača a internetu mladých ľudí
PÉTIOVÁ, M.: Extrémizmus a jeho prejavy z pohľadu žiakov základných a stredných škôl a ich rodičov
RECENZIE
Pöthe, P.: Emoční poruchy v dětství a dospívání. (M. Pétiová)
CONTENTS 1/2023
PROBLEMS, TREATISES
EMMEROVÁ. I.: Educational needs of teachers with special focus on risk and problem behavior of pupils and the creation of safe school environment
KURINOVÁ, L.-SELICKÁ, D.: Community work with youth
RESEARCH
HORSKÁ, P.-SEJČOVÁ, Ľ.: The risk of computer and Internet addiction among young people
PÉTIOVÁ, M.: Extremism and its manifestations from the perspective of primary and secondary school pupils and their parents
REVIEws
PöTHE, P.: Emotional disorders in childhood and adolescence (M. Pétiová)
PROBLÉMY, STATE
EMMEROVÁ. I.: Recidíva mladých páchateľov v Slovenskej republike
BAMBÚCH, F.: Komunikácia sociálnych pracovníkov s deťmi a mládežou podľa Eriksonovej teórie psychosociálneho vývinu
ŠTEFAŇÁK, O.: Sociológia morálky ako veda o morálnych faktoch
Z VÝSKUMU
JANKOVÁ, M.: Osobné skúsenosti žiakov základných a stredných škôl s prejavmi intolerancie
ŠKOVIERA, A.-SOUKALOVÁ, V.-RÝDL, K.: Vzory detí v pôvodných úplných rodinách a v detských domovoch
RECENZIE
BROZMANOVÁ GREGOROVÁ, A.-HROZENSKÁ, M.: Participatívne plánovanie a projektovanie (J. Šolcová)
HÚSKOVÁ, Ľ.: Šikanovanie a kyberšikanovanie v praxi (L. Lacko)
KLIMENTOVÁ, I.-NAGY, N.-STRELKOVÁ, O.: Metodiky o súhlase AMNESTY INTERNATIONAL 2023 (V. Jakubovská)
INFORMÁCIE
LADICKÝ, B.: Päťdesiat rokov Detského mestečka Trenčín-Zlatovce
Tlačová správa: Prvý ročník medzinárodného festivalu participatívneho divadla a rozvoja publika Bábkové divadlo na Rázcestí v Banskej Bystrici 2023
CONTENTS 2-3/2023
PROBLEMS, TREATISES
EMMEROVÁ. I.: Recidivism of juvenile offenders in the Slovak Republic
BAMBÚCH, F.: Social workers' communication with children and youth according to Erikson's theory of psychosocial development
ŠTEFAŇÁK, O.: Sociology of morality as a science about moral facts
RESEARCH
JANKOVÁ, M.: Personal experiences of primary and secondary school pupils with manifestations of intolerance
ŠKOVIERA, A.-SOUKALOVÁ, V.-RÝDL, K.: Patterns of children in the original complete families and in children's homes
REVIEWS
BROZMANOVÁ GREGOROVÁ, A.-HROZENSKÁ, M.: Participatory planning and design (J. Šolcová)
HÚSKOVÁ, Ľ.: Bullying and cyberbullying in practice (L. Lacko)
KLIMENTOVÁ, I.-NAGY, N.-STRELKOVÁ, O.: AMNESTY INTERNATIONAL 2023 Consent Methodology (V. Jakubovská)
INFORMATION
LADICKÝ, B.: Fifty years of the Children's Town Trenčín-Zlatovce
Press release: The first edition of the international festival of participatory theatre and audience development Puppet Theatre at the Crossroads in Banská Bystrica 2023
PROBLÉMY, STATE
EMMEROVÁ. I.: Online prostredie a jeho možný negatívny vplyv na reálne vzťahy detí a mládeže
JAKUBOVSKÁ, V.: Dialóg ako metodologický princíp a všeobecná požiadavka vo výchove a vzdelávaní
SELICKÁ, D.-ZUBKOVÁ, I.: Práca s mládežou v Rozvojovom tíme
Z VÝSKUMU
JANKOVÁ, M.: Zoznamovanie a stretávanie sa s neznámymi ľuďmi z internetu u žiakov základných a stredných škôl
PÉTIOVÁ, M.: Názory žiakov základných a stredných škôl na terorizmus
INFORMÁCIE
LADICKÝ, B.: Bio-psycho-sociálne vzťahy medzi vychovávateľom a deťmi v Centre pre deti a rodiny
CONTENTS 4/2023
PROBLEMS, TREATISES
EMMEROVÁ. I.: Online environment and its possible negative impact on children and young people's real relationships
JAKUBOVSKÁ, V.: Dialogue as a Methodological Principle and General Requirement in Education
SELICKÁ, D.-ZUBKOVÁ, I.: Working with youth in the Development Team
RESEARCH
JANKOVÁ, M.: Dating and meeting strangers from the Internet among primary and secondary school pupils
PÉTIOVÁ, M.: Primary and secondary school pupils' views on terrorism
INFORMATION
LADICKÝ, B.: Bio-psycho-social relationships between educator and children in the Centre for Children and Families